Ihan vähän hyppäsi (vai lenteli?) ostoskoriin Moonkidsiä Boozt.comin loppualesta (joka muuten loppuu tänään). Tiedä sitten kenelle nämä sopii vai sopiiko kenellekään. Nämähän ei oikeasti ole yhtään meidän näköisiä, siis nämähän on vaa-le-an-vih-rei-tä ja hempeitä (liikaa aurinkoa?). Mutta jotenkin kivasti näistä tuli lapsuus mieleen ja tyttömäisiähän nämä on kanssa.
Pipo on yhden koon eli luultavasti tytölle iso ja minulle pieni mutta luullakseni tytön pää on kuitenkin kasvava eli ongelma korjaantunee ajan mittaan (ja ehdin ostaa tähän sopivan takinkin, missään tapauksessa ei kuitenkaan vaaleanvihreää - paitsi jos lapselle kasvaa todella vahva OMA tahto, muistan nimittäin yhden teinitytön joka kovasti piti aquanvihreästä ;D). Taisin muuten napata viimeisen kappaleen.
Tämän paidan mitoitus onkin sitten taas arvoitus ja jouduin sen ostamaan koossa 110 sillä 104 ei ollut jäljellä ja 98 kuulosti Moonkidsiksi pieneltä. Parempi kai kuitenkin liian iso kuin liian pieni, mikään pakkohan tätä ei ole saada heti käyttöön (ei kai tuo ole liian lapsellinen esim. 5-vuotiaalle ;)). Jaa-ah, saas nähdä tykkäänkö livenä yhtään vai näyttääkö yöpaidalta.
Hyvin helposti olisin voinut sieltä kotiuttaa kasan muutakin Moonkidsiä mutta kun niitä melkein mielummin ostaisi sovittamalla ja eihän me nyt oikeasti mitään tarvittu.









