perjantai 25. tammikuuta 2013

Ostolakko... Mikä ostolakko?

Eihän se vielä, vasta helmikuussahan se oli. Saattaa olla että ihan vähän klikkasin kangasta Metsolalta ostoskoriin...
Tää Miina ja Manu keltapohjaisena oli nimittäin isimiehen toive. Mähän olin tästä sitä juuei-mieltä.
 Mutta eihän sitä nyt ihan pelkkää Miinaa ja Manua - ihan vähän piti saada pallojakin.
Laittaisko nää nyt sitten migreenin piikkiin. Meidän tytölle kun ei edelleenkään sovi keltainen... Mutta josko jotain kesävaatetta sitten kumminkin tekis. Jos ja se on iso JOS saa edes koneet toimimaan taas pitkästä aikaa (ihan ne ompelukoneen ja saumurin ja oman pään) vähän on ollut vaikeaa sillä rintamalla. 

Harjoittelen tässä tätä ostosten tunnustamista niin osaan sitten helmikuussa kun se ostolakko venyy, paukkuu ja rutisee...

t: L-E

10 kommenttia:

  1. Ahhahahhahahaa :D mitä mä sanoin ;)!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinniin mutta se on helmikuussa vasta :D. Harjoittelin vaan tuota tunnustamista ja tuo Miina ja Manu oli kankaana mennyt jo pari kertaa ohi :D.

      Keltaiseen kettuun oli tullut jo se Reiman kukkatakkikin niin tässähän ehtisi ostaa sen ennen lakkoa vielä ;). No juu, ei sillä kiire ole kun kootkin näytti alkavan vasta 104 koosta :D.

      Poista
  2. Hih :) Hei jos teille ei sitten käy toi keltainen pallo, niin teeppäs meille t-paitoja siitä niin mä voin ostaa ne ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa. Oliskohan sitä sitten pitänyt tilata enemmän :D. Ei vaan emmää noilla mun vanhoilla koneilla kehtaa kellekään muulle ommella kun jälki ei ylitä mun tiukkoja laatuvaatimuksia ;).

      T-paitaa kyllä meinasin tehdä ja mietin että voikos froteesta tehdä lyhythihaisia mutta kai voi tai miksei voi.

      Poista
  3. Kivat on kankaat. Mulla ei toimi se "leikkuukone", ompelukone kyllä toimisi. Ehkä... tai en tiijä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun saumurissa on jo pitkään temppuillut toinen neulan läpi menevä lanka ja viimeksi ompelinkin ilman sitä (tonttulakin vaan mutta kuitenkin) että saas nähdä jos mä sen ite kuntoon saan vai käytänkö huollossa :D.

      Poista
  4. Ihanat kankaat. Nuo pallot <3
    No jos tekisit pallohameen tai leggarit niin ei olis kasvoja vasten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tai pallocaprit. Onneksi kesään on vielä aikaa niin ehtii tuumata :). Mä en niin noista Miinasta ja Manusta olis välittänyt mutta tiedän että meillä on kaksi jotka tykkää :D.

      Poista
    2. Jaa-ah. Katsotaan nyt jos mää raskin sitä mihinkään leikata, teen vaan peiton ;).

      Poista